tirsdag 18. januar 2011

uke 2 er igang

Da var uke 2 igang. På søndag var vi alle i Titisee, en landsby som ligger 45 minutter unna, litt opp i høyden. Nå har jeg sett at Tyskere kan lage vei i forhold til Norge, etter å ha kjørt på en to felts motorveg, i et terreng som ligner Tyin-Årdal. I Titisee ligger det er badeparadis som de kalte det. Det var et svømme anlegg for alle, en hall full med sklier å stupebrett, og en rolig hall med mulighet for soling, gå på resturang, boblebad, badstue, eller ta en øl i baren som var i bassenget. 

Nå er uke to igang. den byr nok på litt av hvert. Språk skolen raser videre der læreren bare skryter av hvor fort det går, og vi lærer. i går bar bi på bowling med BBQ og noen elever, vinnergleden var nok ikke min, men ingen sure miner fordi.
Nå sitter jeg spendt, og skal snart på jobbintervju på et Mercedes verksted her i Emmendingen. godt å endelig få ordna opp i jobben jeg skal ha her, etter at forge arbeidsplass hadde problemer med å ta meg imot.
Men nå er det helst iorden.

2 kommentarer:

  1. Hei! Er veldig spent på hvordan det gikk hos Mercedes... Er det langt fra Freiburg til Titisee? Kunne tenkt meg en tur dit en gang.

    SvarSlett
  2. så deilig med badeland då! går an å ta se ein laurdagstur dit!=)

    SvarSlett