mandag 21. mars 2011

igjen

Hei igjen

Da var det på høy tid med et nytt innlegg, det er ei stund siden sisst innlegg, og grunnen er vel at det ikke skjer like mye spennende hver dag.
Alt er bra på jobb, og sist uke fikk jeg være med på å bygge et skap til en lastebil, det var veldig lærerikt og intresangt.
vist du snur datamaskinen 90 grader til venstre, ser du at gulvlegging er i gang i det nye skapet, takker dataværden for ikke å være sammarbeidsvillig!
nok en gang, snu datamaskinen 90 grader, MEN denne gangen til høyere, så vil du se at en aircodition service er i gang, med et veldig fint og lettvindt verktøy.

Helga har vert en slappeav helg, med litt byvandring i Freiburg på lørdag og søndag tok jeg, Tonje og Henrik toget til Titisee, for å se på den koselige landsbyen og bade i et innendørs badeparadis. da jeg kom til togstasjonen søndag ettermiddag, gikk jeg for å hente sykkelen min, men registrerte for at den var vekke! det eneste som lå igjen var sykkellåsen, som var åpen og hadde tydelige spor etter hard behandlig. Det er veldig dumt for min del, siden jeg er veldig avhengig av sykkel for å komme meg rundt i Emmendingen, og til å fra jobb.

Nå har jeg vært her lenge, og begynner å kjenne det på meg, det er 3 uker til jeg setter nesa hjemover.
 Til helgen planlegger jeg Petter og Tonje en lite tur til salzburg, som er en by som ligger i Østerrike, på grensa til Tyskland, dette blir en tog/hotell tur, og vi ser veldig fram til å se byen og dens historie, samt natur og omgivelser, da dette ligger mere i alpeland.

Over helgen kommer det da en ny oppdatering fra ture, så følg med over helga for oppdatering og hvordan den turen har vært.

1 kommentar:

  1. Nå har jeg vridd både hodet og pc'en og har fått et godt inntrykk av det du har drevet med i det siste:-) Hvordan gikk det med sykkelen? Hold meg oppdatert!

    SvarSlett